Sunday, March 6, 2011

Lelaki idaman perempuan.

Kalau sebut pasal lelaki semua fikir nak lelaki macam mana la? Pakwe aku ansem ke? Tapi aku malas nak cakap pasal lelaki macam mana aku suka sebab kadang2 apa yang kita dambakan tak semestinya dapat. Malas nak bebel panjang.

  • perempuan suka lelaki ada 6pax? *err..aku ada kawan yang sangat obses lelaki begini?
  • Perempuan suka lelaki yang pakai baju putih. Puihh,suci muka kau nanti. HAHA.
  • Perempuan suka lelaki yang sederhana. Macam aku la,tak suka lelaki yang kaya tapi budi bahasa hampeh.
  • Perempuan suka lelaki yang rambut pendek. Tapi kalau yang rambut panjang tu biarlah kemas tak nampak serabai sangat.
  • Perempuan tak suka lelaki yang ego. sebab kalau gaduh payah nak berdamai.
  • Perempuan suka lelaki yang dukung baby. Nampak sweet der,macam bapa muda ada anak. HAHA!

Walau apa pun dia lelaki,biarlah hati dia baik. Jangan pandang pada rupa paras,harta,pangkat dan else TAPI hati itu lagi penting.

dia baik,tapi aku bukan kakak yang untuk dia. MAAFKAN AKU.

5 comments:

wa khairul onggon said...

wah.. lelaki 6pax katenye.. hehehe.. Yg buncit2 mcm ktkorg ni dah out kot hehehe... Dah lumrah manusia, mesti nak yg hemsem, cantik dan sempurna kan.. sape yg tak nak.. :)

Mira_Idora said...

hahaha.no komen pasal 6pax tu!

err..mg pown..lumrah kehidupan.

ice cream + yogurt said...

waaa. . saye suke laki pndai nyanyi. . .hehe cam sweet je. . :D

AiMin Ho said...

hahaha.....weh bio betul ko....tuu bukan pa*& i&ha% ker??....hahaha..
btw congrats la dh pandai buat screen shot..:)...LOL

Mira_Idora said...

ice cream + yogurt : ye..laki pndai nynyi mg sweet kan?

Aimin : erk..bukan aku maksudkn kawan kita tu laa..tp yg sebelahh tu laa.. !
ko juga yg ajr aku. HAHA!