Friday, March 18, 2011

Tak de mood.


Ye..sekarang aku demam. Tak tahu ler sebab kena hujan balik tadi. Tapi memang aku tak sedap tekak,hidung rasa sakit2. Memang menyakitkan. Dan hati juga sakit. Sakit sebab apa? Entah la. Sekarang aku sangat nervous sebab 23hb ini confem ! result keluar. Aduh..bertambah sakit perut aku ha. Doakan aku yang terbaik. Aku sangat takut !!!


Oke,tadi aku dah beli number pin untuk apply jadi guru. Aku ingatkan tak ler ramai orang yang berkenan jadi guru tapi ramai juga. Aku ingatkan aku. Huh,ramai sunggoh !


Dan tadi juga FIRST TIME aku pergi kedai motor sebab nak betulkan motor abah. Aku ini agak pemalu + penakut. Tapi disebabkan aku kamcing dengan abg minyak *abg kt kedai motor tu. Aku gagahkan diri pergi. Nanti tak pasal2 tak dapat bawa motor lagi. Bila aku sampai je kedai tu. Aku agak malu2 nk cakap,tapi aku berani selamba cakap dengan abe tu. HAHA!

Aku : Bang,mana abg M???? Dia,dia,dia..????mana??
Abg India : ttuuuuu . *tengah repair motor,aku tak nampak kepala dia. HAHA.
Abg M : haa..kenapa??
Aku :bang ! kau handsome laa hari ini?? *senyum sinis.
Abg M : HAHAHA..
Aku : Alah..tolong ler. Rantai motor kendur ler.. *sambil turun dari motor.
Abg M : ohh.. Ko tolong betulkan motor dia. *mengarah abg India tu.



Aku sekarang dah pandai membodek orang. HAHA. Macam abah pagi tadi,minta duit nak topup. Yerla,poket aku kering. Terpaksa usha abah demi kepentingan aku. Tak boleh buat selalu nanti susah nak bodek lagi.



nota jiwa : hampa + kecewa. Oke,diam !

No comments: