Saturday, February 18, 2012

wordless Sabtu

Sudah seminggu aku duduk di sini. Ada masa aku bosan,aku layan Facebook jela. Kadang-kadnag dengar lagu. Sampai nak lebam telinga aku pakai earphone. Petang nanti aku nak pi bandar jalan-jalan. Lagipun aku nak beli barang keperluan aku je.


Semester kali ni aku bawa 7 subjek. 5 subjek kos aku, 2 subjek universiti. Subjek kos aku semua susah. Gara-gara komputer,semuanya killer-killer. Tiap kali masuk kelas, lecture aku cakap "subjek ini berat dan susah". Perghh ! Confirm la aku terpinga-pinga dalam kelas bila lecture mengajar.


Semestinya aku kurang arif benda-benda mengenai komputer ini. Aku takde basic Komputer pun. Sebab memang aku tak minat. Tapi bila dapat tawaran ni,baru aku menjinakkan diri dalam komputer. Sikit-sikit boleh la kalau nk suruh repair komputer memang tidak laa. Hahaha.


nota jiwa : hiraukan orang sekeliling.

No comments: