Friday, July 6, 2012

Driving licence.

Alhamdulillah,aku dah mengikuti latihan 8jam kereta sebanyak 2 kali baru. Hari kedua, hari bertuah sebab semua aku buat baik dapat pujian dari cikgu. Hewhewhew! Berkat aku belasah kereta kat rumah ni. walaupun aku bawa undur ke depan ke belakang,tapi berbaloi juga. Apa yang aku takut nak tempuhi aku dapat buat dengan baik. 

Tak perlu nak tunggu orang ajar aku. Aku boleh buat sendiri. Aku berani kerana benar, takut kerana salah. Hopefully,aku dapat lesen dalam bulan ni. Mudah-mudahan la kan? Lagi cepat,lagi bagus. Tak perlu ler aku kena tunggu lama-lama. Dah ada lesen,boleh berjalan-jalan.

Well,memandangkan aku cuti 3bulan. Aku agak bosan duduk rumah ni sebenarnya. Tapi nak buat macam mana? Nak kerja pun lagi 2 minggu nak masuk bulan puasa. Duduk rumah le jawabnya. Hmm. 

No comments: