Thursday, April 25, 2013

Evolusi

Assalammualaikum. (kalau tak jawab dosa, kalau jawab sayang) *ala-ala kak Maria Elena


Aku dah lama tak update, kadang-kadang nak update tapi takde masa. Masa tidak mengizinkan. Aku final exam bulan 6. Dan nak tunggu bulan 6 tu,macam-macam dugaan yang datang. Sedih.

Bila jadi student final year even Diploma je baru,tapi aku rasa stress dia sampai ke otak? Apa tu. Fikiran aku agak serabut sikit. Untuk mengelakkan aku berfikir terus berfikir sampai aku sakit kepala. Aku layan lagu. Lagu yang boleh buat aku buat pergerakan kepala. Rentak dia yang best. 

Salah satu lagu yang aku suka dengar di bawah ini:



Ni pun kawan aku bagi lagu ni. Sebab kami suka tukar-tukar link bila chat. Bila aku cakap kt dia, lagu ni best. Dia cakap ada movie dia. Perghh..lagi aku excited nak tengok. Haha. Dan Rabu hari tu, aku dah tengok melayan perasaan sorang-sorang. Cerita dia komedi best la juga.

Aku suka dengar lagu bila stress. At least dapat kurangkan kekecewaan di jiwa aku ni. Hahaha. Perasaan nak marah tu jadi rentak lagu. Okay ini menipu je.



p/s: okay aku malas nak tulis lagi. takde idea. :D
Have a nice day peeps.

No comments: