Saturday, June 8, 2013

Dua minggu lagi bhai !


Assalammualaikum dan Salam sejahtera,

Macam pembaca berita dah aku ni. Well, mood study aku kurang stabil sikit. Akibat stress tengok coding kot. Ahaks! So mari kita update blog !!

This week dah start study week BUT aku rasa aku lebih focus pada paper mengira berbanding menghafal. Tang menghafal tu, memang ke laut aku rasa la. Sebab aku tak minat sangat. Hurmm. 

Semester ni aku ada 4 paper saja. Minggu pertama ,aku jawab dua paper dan minggu keduanya, dua paper lagi. Lepas tu merdeka sudah, boleh kemas barang laju-laju. Semester ni aku last duduk Pahang. InsyaAllah dengan izin Allah aku lulus semua subjek, maka secara rasminya aku habis DIPLOMA. Allahu rabbi, tak sabarnya rasanya.

Bila dah last sem ni kan, aku rasa macam mood nk study ni kejap datang kejap pergi? Biasalah diri tak sabar nk gulung tikar kat sini. Hahaha. apa-apa pun banyak perkara dan kenangan yang aku akan tinggalkan kat sini. Macam kawan-kawan, environment kt sini, tandas, katil, locker aku dan macam-macam. 

Setiap perkara yg aku lakukan masa membujang kat sini aku akan rindu. Allahhuakbar. Semoga Allah memudahkan urusan aku disini sehingga habis final. 




Ini salah satu program yang aku sempat join awal Mei hari tu. Bersama akak-akak senior. Aku je diploma. Carilah aku kalau dapat ! 


p/s: wish me Luck. 
with Love by Mira.


No comments: