Sunday, December 12, 2010

special for mak aje.


Pagi tadi..aku n angah punye plan menjadi nk pegi m
elaka...*huhu... Btw,mule2 bangun pagi dah lambat..sejak dah abes skula..aku bangun lambat...*haha..!!.. Tu pown abah kejutkan..dah telanjur g melaka..abah nk anta dak Wan..my sepupu..sebaya..Dea nk balek asrama..cuz SPM dea ada lagi 2 paper..Aku je da merdeka..*haha..!!..
Lepas da siap2 sume srapan n blablabla... Aku n ang
ah naek kereta..sebelum tu aku g dapur jap..isi air..dalam botol... Tetibe mak aku tanya..abah nk ke mana..??.. Then,aku cakap nk anta dak Wan.. Mak da mule pelik..ak bla je..mls nk kantoikan..plan us..

Dalam perjalanan nk OTW ke melaka..tetiba adik ak
u mesej akak aku..Dea ckp mak marah..sbb keluar x bagitaw.. *haha.. Aku da mule risau..Mybe mak tacing kot..xbawak dea sekali keluar.. Alah,us belikan dea hadiah untuk bezday dea next week punye.. Bile gtaw abah..abah gelak jee...*HAHAHA..!!!!..

Smpai je Jaya Jusco..Aim us nk cari handbag untuk mak aje..!!!. Hal lain2..nanti dulu.. Bile sampai sudut handbag..Perghh..banyak gila handb
ag..Naseb baek lah angah tahu "taste" mak cane..??.. Taste mak : xsuke tali dua..compartment nak banyak..(boleyy isi barang banyak2..!!).. Merayau sume beg..lawa2..tapi xde y sesuai untuk mak syggg..!!!.. Semasa aku n angah sibukk mencari...abah cakap dengan pekerja2 handbag kat situ.. "they want to buy something for their mother cuz their mother's birthday"..*abah said.. **HAHA..!!.. Apak aku lau xspeaking xsah der..Bese lah..cikgu BAHASA INGGERIS lah katakan..??.. Xheran ler kalau apak ak speaking..

At last,us dapat gak handbeg y sesuai..!!.. Harga..jan
gan cakap lah bro..!!.. Us beli pown untuk puaskan hati mak..Mak aku niw kalau tengok handbag mahal2..harga ratus2..dea xberani beli..sebab it too expensive lah..!!.. So sebagai anak2 y sayangkan mak..us belikan satu khas untuk mak aje... Harga memang mahal der..tapi naseb baek time tu SALES.!!..*HAHA.. Murah aje.. Bajet us ada ler sikit..tiga digit..*KAKA..!!!..


taaadaaaaaa.......!!!!........


*pilihan us..







Lepas shuping untuk mak..Aku xnak lepaskan peluang ah kenn..??.. Beli lah sehelai baju..JAdi ler..kenn..??.. Nak beli banyak pown..kena jimat2 sik
it...*HAHA..!!..


Warna kesukaan aku sekarang..hijau+cokelat..*HAHA.. Aku mg obses gila kt warna cokelat.. Lantak lah orang nk cakap ape lah kan..??.. Aku xkisah..*HAHA.. Adk aku cakap baju niw smart..then bunyi cam nk pinjam..Hampehhss..!!.. Pantang tengok aku banyak baju..nk pinjam...


*our mom..



dua ekor dalang..ketua dea baju putih..!!..*HAHA!!!


Papepown..aku puas hati sebab tahun niw aku dapat bagi mak hadiah..tu pown share duet dengan angah.. *HAHA.. Sekali sekala berbelanja besar untuk mak sayangg...ken..??.. Aku rase rugi sebab tahun lepas2 bezday mak aku xdapat nk beli kan pape..hadiah simple2..Maklum lah dulu skula lagi..xde mase nk beli hadiah mahal2..*HAHA!!.. So tahun niw..kami berjaya jugak..!!.beli something untuk mak.. Tu pown tadi mak happy jee bile dapat hadiah..Mak xjadi nk marah us..sebab da bagi hadiah tu..Nilai kasih sayang seorang mak xkan dapat dibalas dengan wang ringgit..tapi menghargai mak tu pown bagi mak dah memadai.. Hargailah seorang mak selagi dea ada di dunia niw kenn..??.. *haha!!..sejak bila aku pandai berbahasa dramatis niw..??..*haha..!!.. wateve...wa sayang mak wa der..!!!..

No comments: