Sunday, December 12, 2010

this not for you



Im happy enough..??...
Hrm..aku dah happykan orang yg ak sayang..tapi adakah aku puas hati dengan layanan org2 yg ak sayang tu... *HAHA..!!.. Ntalah wey..seriusly aku xpaham knp bnd niw terjadi dekadd aku.. Knp org yg aku sayang..xmenghargai aku..??.. Saat ini..aku sangat2 lah busan..xde org pown nk text aku lagi dah..myb aku xdiperlukan lg..for this moment or for forever..??.. Aku xkesa.. Sapelah aku org nk ingatkan..??.. Hati aku sungguh lah saket,keciwa n sdey.. Niw gara2 aku sudah sayangkan org...tapi org xsayang aku.. *maen hentam je aku..*HAHA..!!.. Kdg2 aku terfikir knp Allah uji aku sbegini erk..??.. Adakah kekhilafan aku sbelum2 niw..Nta lah..Aku xtw ler pulak..??..Itu tuhan saje yg tahu.. Aku dah penadd lalui segala2 nye.. Kata2 hnya penipuan belaka... Aku selalu dengar lagu kt blog aku niw.."usah lepaskan"..melalui mp3 aku.. Hampir sbelum aku tido,sbelum aku mandi,sbelum ak melelapkan mata nk tido siang hari..!!..*HAHA..!!.. Nak dibilangkan sekali dengar aku repeatkan lagu tu berkali2..smpai aku puas dengar... Kdg2 aku sayu hati mdengar..lagu tu..*sejak bile pulak aku jd sensitif..??..*HAHA.. Sampai bila aku harus jadi begini..??.. Adakah sampai hjung hayat aku..??.. Adakah sampai aku temui jalan penyelesaian...??... Adakah dan adakah sampai mmpus aku rase aku xdapat agak..??..bile msalah aku dapat slesai..sebab aku malas nk pk dah weyy.. Im sick enough..!!!...im off..!!..

Terima kasih kepada siapa2 yg sayang aku..aku bersyukur sebab ad juga org sayang aku.. Terima kasih kerana dah xcontact aku..Aku xkisah dah..aku dah lali.. Aku tujukan kepada sme1 or else lah... Maaf..mungkin aku xlayak utk mereka.. Mungkin aku terlalu lemah untuk mereka.. Mungkin aku xsebaik untuk mereka.. Aku adalah aku..aku adalah manusia biasa.. Aku akan pergi dari hidup mereka..