Sunday, May 8, 2011

untitled.


Aku pergi 1 Jun 2011. Tetiba aku rasa aku bakal merindui kawan-kawan,keluarga,kucing-kucing kesayangan aku dan lain-lain. Huh,berat hati aku nk pergi sebenarnya tapi berkat sokongan keluarga,sedara-mara,kawan-kawan dan lain-lain. Aku rasa ada lah sikit semangat. 17 tahun aku duduk Melaka,dan lepas ini aku duduk laa Pahang pula?


Starting by tomorrow aku akan sibuk. Esok kena pegi bank. Ya Allah,paling aku benci laa. HAHA. Nasib baik ada kemudahan motor,senang aku nk broom-broom sana sini. Btw,aku tak tahu nak berhenti kerja bila. Mungkin bila-bila masa jek. Aku tak perlu hantar notis. Cakap lisan sudah.


Sebelum aku berangkat,aku nak jumpa kawan-kawan aku yang sempat aku jumpa laa.. Kalau ada jodoh maka jumpalah dengan mereka. Terutama zati dan naziah. My buddies..!! Lepas tu,lain-lain..err..aku doakan korang jela.. Aku tahu mesti kawan-kawan aku fikir aku bajet giler nk pergi? Tapi aku tak kisah kalau korang tak nak jumpa aku. Aku tak paksa.


nota jiwa : aku tak kisah kau nak cakap apa? aku sedar aku siapa.

**aku selalu tengok orang update letak gambar. aku update kadang-kadang ikut mood so tak ada gambar sesuai.sorry entry membosankan.



No comments: