Friday, October 28, 2011

Today & Tomorrow.

Aku dah lama gila tak update blog. Kalau ada pun, jarang sama sekali. Blog aku dah bosan. Aku yang membuatkan blog ini jadi bosan. Takde apa aku nak ceritakan dan kongsi. Sebab aku rasa aku dah jauh dari semua orang. Kalau aku pergi mana-mana orang macam dah tak kenal aku. Aku tak kisah lagipun siapa aku dimata dorang kan?


Kawan-kawan pun dah lost contact. Kalau ajak jumpa mesti ada je alasan. Grrrr !! Aku pun tak kisah. Dapat sambung belajar jauh-jauh pun dah kira best bagi aku. hehe. *dah start merepek!


Sebenarnya,aku rindu sangat kat kawan-kawan sekolah aku. Rindu kawan baik aku. Tapi entahlah..kalau contact pun dalam Facebook je. Sekadar tengok kau update status cukuplah kan?.


Aku rindu mereka. Mereka pernah jadi sahabat baik aku. Ya Allah..sedihnya.. Mereka dah lupa kat aku ke? Aku selalu beria-ria mesej dorang tapi dah lama-lama mereka lupa. Maybe,mereka busy. Aku pun busy.


nota jiwa : aku tension hadap assignment again ! HAHA.

No comments: