Tuesday, November 1, 2011

miss him.


tetiba mood tengah rajin baca buku aku teringat something yang sweet. Err..sweet moments laa... Ini kisah sweet and sour pasal adik bongsu aku.. Tak tahu macam mana nak start. But since aku sambung belajar jauh dari Melaka. He's start miss me a lot.


Masa bulan 6,aku baru je pindah duduk kampus aku. Lepas je family aku bertolak balik ke Melaka.. Macam biasa la mak mesej suruh jaga diri la & macam-macam. Termasuk laa adik bongsu aku,dia pun sent mesej kat aku pakai handphone mak aku. "kak Lang..I love u and miss u".. Time tu aku rasa terharu sebab sayang juga Debab kat aku. Debab nama GEDIK untuk dia. Haha.


Then minggu lepas aku nak balik Pahang naik bas. Parents aku tunggu sampai bas aku gerak. Aku tengok raut wajah si Debab buat muka sedih jee.. Huh,dalam hati aku..mesti dia rindukan aku nanti. Tak sangka kan? Walaupun kat rumah aku selalu gaduh dengan dia. Dia tetap romantik dengan kakak dia. Haha.


Debab ini kadang-kadang lawak dengan peel dia. Tambahan dia suka makan !


nota jiwa : stress dapat result test aku tadii !! damn !!...

No comments: