Friday, May 25, 2012

When I busy,I got stress

Seminggu lagi nak Study week. aku memang busy sebab dengan test,presentation dan banyaklah. Aku rasa macam nak give up je tapi aku kuatkan hati. Walau apa terjadi sekali pun,aku tak kan putus asa sewenang-wenang. Walaupun minggu ni paling stress,sampaikan aku menangis. Aku sabar apa yang berlaku. aku tahu ini semua ujian dari Allah. Mungkin sebelum ini aku dah buat salah kat orang,dah Allah nak uji aku.


Aku sedar aku tak sempurna. Tapi dalam setiap tugasan yang diberi,aku cuba sedaya upaya untuk memberi komitmen yang baik. Walaupun mengeluh penat,aku tetap teruskan buat kerja. Yerla,Sem 2 ni aku rasa mencabar sungguh ! Sangat sebabnya macam-macam benda aku kena fikiran dalam 1 masa. Aku pun naik sakit kepala bila multi-thinking ini. Haha. *ada ke ayat tu??


Then,minggu ni aku rasa kecil hati dengan seorang sahabat. Sedihlah. Aku tak sangka dia berubah sekelip mata je. Tapi hati aku ni terlalu perit untuk menelan semua tu. Aku kena saabr banyak-banyak. Bila cerita kat kawan baik,diaorang banyak nasihatkan aku. Walaupun masalah tu,aku yang punya. Aku share dekat orang yang aku percayai. Sekurang-kurangnya kurang beban aku sikit.

No comments: