Friday, August 31, 2012

Perempuan


Okay,during this raya (tetiba nak speking)..ahhh cakap Melayu la senang ! Hahaha. Raya ni aku rasa macam berat aku bertambah. Sebab aku makan memang tak jaga. Sebab makan kat rumah free. Aku bebas nak makan apa-apa. Yeahhh! Kalau kat Pahang nak makan sedap aku kena beli dengan harga yang mahal. Huh!

Dan aku rasa baju aku yang dulu,aku tak boleh fit dah. Hahaha. Betapa besarnya aku kan?? Yeee,ramai sedara mara yang perasan dan bercakap. Maklum ler,masa aku slim dulu tak nak pula dia tegur. Biasalah tu manusia la katakan. Aku mengakui bahawa aku dulu sebelum aku balik Pahang,aku nekad nak kurus but bila dah duduk rumah busy ambil lesen kereta aku lupa segalanya.

Sedih bukan? Aku jeles bila tengok orang kurus tapi aku tak. Sedih weii !! Bila tengok kawan aku yg dulunya dia lagi besar dari aku,sekarang terbalik pula. Sekiranya Allah nak anugerahkan aku bentuk fizikal macam ni. Aku redha dan bersyukur. Mungkin ada hikmah disebaliknya.

No comments: