Tuesday, September 10, 2013

Lagu feveret abah.

Assalammualaikum.

Bos tak masuk lagi,so dikesempatan ni aku curi masa kejap. Haha. Malas nak stress tengok kerja tu. 

2 hari lepas, entah macam mana abah terdengar satu lagu ni dari handphone makcik, dia suruh transfer kat handphone dia. Aku mula-mula dengar lagu tu,macam pernah dengar. Rupa-rupanya lagu ni.



Tegar- Aku yang dulu bukanlah yang sekarang

Puas aku dengar masa awal-awal abah suka lagu ni. Abah suka gila lagu ni sebab lirik lagu dia menceritakan kisah dia susah dulu dan sekarang dah senang. Aku dengar lirik dia mula-mula macam nak gelak je sebab sebutan dia macam kelakar. Tapi disebalik lirik ni ada maksud tersirat. Abah hayati gila bila dengar lagu.

Sampaikan masa makan, abah suruh aku mainkan lagu ni dari handphone dia lepas dah siap transfer dari handphone aku. Sambil abah makan, abah macam nak berjoget pun ada. Punyalah eksaited dengar lagu ni. 

Bila dah habis makan, abah berjalan pun berjoget weh !. Punya suka dia dengan lagu ni. Aku rasa abah ni dah kena penangan lagu Indon. Hahaha. Btw, lagu budak ni sedap la juga sebab budak ni baru je umur 11tahun. Suara dia boleh tahan. 

So bolehlah dengar lagi lagu ni sampai lebam. Aku pun dah terpengaruh dengan abah dengar lagu ni. Seronok jugalah. Hahahaha. 


pesanan : bos dah masuk. okay bye!

No comments: