Friday, February 6, 2015

2015

Assalammualaikum..

Wuaaaa....dah masuk 2015. aku baru nak update. Aku selalu terfikir, blog ni jadi macam diari aku la nampaknya. Bila dah tua nanti,boleh throwback segala cerita dalam ni. Kalau menaip aku rajin la,kalau nak menulis. Aku malas.


So,2015 aku selesai habiskan semester 1 Ijazah. Dua hari lepas,aku selesai Muet Speaking. Ambil untuk kali kedua. Sebab aku kena dapatkan band 3. Aiyaakk ! Alhamdulillah okay masa ujian Speaking tu. Even aku macam kebuntuan idea, aku teruskan bercakap. 


Banyak sangat benda berlaku sepanjang life aku masa semester 1. Tak sempat nak ingatkan balik sebab dah lupa. Nak online Blog,malas pula. Itu salah sendiri la. Takpe,aku pun kadang-kadang sibuk dengan esaimen dan projek. Sem 1 paling hebat la dugaan aku rasa. Alhamdulillah Allah swt izinkan.


Tak sabar menunggu masa untuk start semester 2. Semoga Allah swt permudahkan urusan aku.

No comments: