Tuesday, April 26, 2011

Bila itu bukan rezeki aku.


aku frust giler,tolong jauhi aku.


"kalau kita GAGAL tak bermakna kita tak bagus".
Masih terngiang2 kata-kata semangat cikgu tadi. Tapi aku terlalu frust,perut ku kosong,fikiran ku memikirkan hal kerja dan macam-macam. Inilah dinamakan dugaan. Aku redha.
*saya gagal ujian motor JPJ bahagian 2 laa.. Bukan ape pown..


Btw,aku rasa seronok dapat berkenalan dengan kawan baru (PEREMPUAN ler) dari Kelantan. Mula-mula aku macam malu-malu nak tegur tapi dia tegur aku dulu. HAHA. Aku memang begitu. Muka aku kerek nak mampus. entah bila nak berubah.


Masa dekat kaunter tadi,aku tunggu turn nak bagi lesen. Tetiba mamat yang passkan motor kat aku tuh cakap sesuatu tapi aku kurang dengar sebab telinga dah pekak pakai helmet. HAHA. Aku rasa ada something tak kena dengan motor aku bawa tadi tapi abaikan jela. Mamat tuh main isyarat mata dekat aku,aku balas laa apa pertanyaan dia.


Sampai hati kawan aku buat aku camtu. Sedih aku. Tapi aku diam je,start motor aku bla tanpa tinggalkan pesanan. Kau tinggalkan aku selepas kau telah menang. Fine,rezeki kau.


nota mood : geram dengan sorang laki tuh.

No comments: