Sunday, April 17, 2011

Nasib.


Anak siapa entah aku pinjam jap. Sorry lah,time ini malam. Camera murah je. Bukan DSLR nk aku snap. Btw,budak ini sangat comel. Dia manja. Aku pula tak terlayan dengan kerenah dia. Abaikan pasal budak comel yang aku tak tahu nama.


Mungkin sekarang aku busy dengan latihan motor. Kalau boleh aku nak cepat habis. Dan aku dah booking pra test minggu depan. Hopefully lulus laa.. Straight JPJ je. Aku pown dah fet up asyik kena bangun awal walaupun tak kerja.


Ak tak tahu sampai bila aku akan kerja. Tunggu tawaran aje. Yeah,lepas ini aku akan rindu semai orang yang aku kenal sepanjang aku bekerja. Seriusly,akan rindu ! Walaupun aku dengan kawan aku tu digelarkan PONTIANAK.. Kami tetap pekerja yang setia balik lambat. HAHA ! Sejahat2 mulut kami,kami tetap rajin buat kerja yang gila2. Susah nak cari orang macam kami. Lepas ini aku akan rindu BUSU. Dia macam mak aku. Sedih !


nota jiwa : aku rindu kau der,kita hanya kawan sampai bila-bila.

No comments: