Friday, November 11, 2011

She's my best buddies.


Aku rasa sedih lepas dapat tahu kawan aku, ATIRA nak pindah. Sejak short sem, aku kelas sama-sama dengan dia tapi masa tu aku tak rapat dengan dia. Sejak Sem 1, baru aku rapat sangat dengan dia. Pergi kelas sama-sama, duduk sebelah-sebelah. Nak katakan banyak kenangan aku dengan dia.


Tak sangka aku permintaan dia nak belajar kat UiTM tercapai berserta kos yang dia minat. Aku tak pernah terlintas kalau dia pindah macam mana pula aku nanti? Sedihnya. Ya Allah, aku terlalu rapat dengan dia.


Aku selalu ajak dia temankan aku bila tinggal sorang-sorang kat bilik sebab aku bosan stay alone dalam jangka masa yang lama. Aku selalu share notes dengan dia. Aku selalu berjalan dengan dia sama-sama. Nak katakan pergi mana-mana sama-sama. Aku selalu share problem aku kat dia. Dia pendengar yang baik.


Dia seorang kawan yang baik hati. Aku sedih bila dia nk tinggalkan aku.


nota jiwa : aku sunyi lepas ni tanpa kawan baik aku.

No comments: