Sunday, December 11, 2011

Jadual Final sudah keluar

Yeah !! Jadual yang aku tunggu sudah keluar. Memang dah lama aku tahu jadual exam tu. Haha. and jadual tu ada save dalam pendrive aku. Sekarang aku rasa macam malas nak study sebab?? bila sekali aku buat kerja,aku tak dapat selesaikan. Aku frust. Itu aku.


Lagi satu,kelas Programming aku selalu BATAL. Dah confirm la aku banyak benda tak belajar lagi. Kelas lain dah belajar lebih, kelas aku jauh ketinggalan. Geram. Dahlah,dalam kelas lecture ajar benda BASIC..kalau dapat lab sheets buat yang advance punya. Sabar jela.


Aku memang suka kalau kelas batal. Nak pula kalau lecture yang garang. Lagi aku suka. Tapi lecture garang,tak pernah skip kelas. Sentiasa ada kelas. Kalau kelas batal,pasti ada kelas ganti. Sebabnya,kelas tu subjek susah. Kalau kelas habis awal,aku suka. Sebab aku sudah stress,aku perlukan rehat + perut lapar.


Aku selalu mengantuk dalam kelas. Nak pula,kalau malam tu aku tidur lewat. Esok gerenti aku terlentok-lentok dalam kelas. Selalunya,kalau aku terlelap hanya untuk seketika je. Tak pun,aku dengar lagu Mp3. Sebab tu Mp3 aku sangat berguna ! Haha. Ke mana saja aku pergi, always be with me.


nota jiwa : aku perlu study dari sekarang.



No comments: