Saturday, December 3, 2011

saturday

Aku cuti sem nanti balik naik bas. Sedih. Sebab parents aku kerja. Mereka datang hari Ahad angkut barang-barang. Isnin (9.1.2012) aku habis exam lebih kurang tengahari. Tak tahu nak balik petang tu atau tak? Depents pada jadual aku. Aku nak join jadi Fasilitator. Tapi aku tak tahu kat siapa aku harus cakap?

Kalau ada rezeki balas mesej Miss tu,ada lah tu. Insyaallah.


Hari ini,aku bosan sebab roommate aku semua hang out tengok wayang tapi aku tak ikut. Sebab poket aku dah kering. Aku belanja ikut kemampuan aku je. Nak shopping,tengok wayang gila bagai takde lah. Aku tak nak susahkan parents aku. Biarlah kawan aku nak cakap aku ini tak bergaul ke apa? Memang aku mengaku aku jenis macam tak bergaul tapi kalau dah duit takde,nak buat macam mana? Aku bukan anak Raja ke Sultan? Aku dari keluarga yang sederhana.


Sekarang aku takde mood nak study !!! *grr


nota jiwa : terlalu bosan.

No comments: