Wednesday, April 18, 2012

Syuran Ya Allah


Semalam aku ada test Data Communication. Memang osem la kan? sebabnya aku boleh pula lupa last minute. Akibat,terlampau banyak input yang masuk. Aku dah keliru banyak benda. Kira IP address memang pening gila kot! Tapi aku berpuas hati dengan result yang aku dapat sebab berbaloi dengan usaha aku.


Markah pun dah keluar hari ini. Cepat gila lecture aku tandakan? haha. Apa-apa pun aku rasa seronok sebab dapat markah yang puas hati. Nasib baiklah kawan aku sempat belajar walaupun last minute action,dia dapat markah lagi tinggi dari aku. See???


Tak mengapa. itu usaha dia. aku tak jeles. Tahniah untuk dia sebab dapat tinggi. Dah selamatkan dia dari fail nanti. Tapi aku rasa serba salah sikit sebab ada kawan aku tu,tak dapat buat. aku rasa serba salah tak tolong dia. Nak buat macam mana,semalam aku habis kelas lambat. Jadual packed gila semalam. huh!


Lagi pun,semalam memang hari paling hebat dugaannya. Aku rasa macam nak give up je. Tapi aku tabahkan hati jua. Aku tak boleh putus asa. Aku nak ubah result sem lepas jadi lebih baik sem ni. dengan izin Allah,insyaAllah.. Aku akan usaha sedaya upaya..


nota jiwa : jadual final dah keluar.

No comments: