Friday, April 27, 2012

Thats moments will comes true.


Assalammualaikum,
lebih kurang lagi sebulan lebih je aku nak final. Sekarang aku jeles kawan-kawan sekolah aku sedang bercuti. Budak politeknik lagi la nak habis exam dah. Aku je lambat final. Well nak buat macam mana? U aku start sem 0 dulu. So aku selalu la lambat cuti then orang cakap nanti aku graduate dulu. W'huallam. 




Minggu depan Selasa cuti, ramai kot kawan aku yang balik. Cisss ! Tapi aku Isnin ada kuliah. Boleh je nak skip kelas,tapi confirm abah tak luluskan. Aku pun tak suka skip kelas ni. Lainlah kalau lecture aku bagi cuti. Haha. Sebab ada kawan aku kos lain, lecture dia bagi cuti seyhh! itu lecture nak balik kampung tuh !. 


malam ini pula,aku ada kelas tutor. Adess,baru je nak relaks. Btw,sem ni kan aku final ada beberapa subjek aku tak confirm. Sebabnya lecture tu tak bagi full commitment. Aku tak tahu la kenapa? Tapi lecture programming aku cerewet gila nak bagi markah. Masa test hari tu pun, ada budak menipu jawapan test. Maybe dia bengang sebab tu. aku pun nak tanya dia kalau tak faham, tak de selera. Aku tanya Penasihat Akademik(PA) aku je. :D




Kadang-kadang aku rasa lagi nak final ini,macam-macam dugaan yang datang. Aku rasa macam dipergunakan je. Yerla,bila time ada labsheet..guys text aku. sebabnya guys cakap aku boleh buat labsheet tu. Sedangkan aku berposak fikir macam mana nak buat? Aku minat subjek tu sebab PA . He's very caring person. Dia kalau boleh nak anak buah dia lulus subjek tu. TERHAru !:D




Bila time susah, seorang pun tak muncul. Kadang-kadang aku terpaksa selesakan diri untuk terima mereka semua dalam hidup aku. Aku kena buat tak kisah kalau diaorang nak cari aku time susah ke senang? Yerla,kadang-kadang cemburu diaorang dengan geng diaorang je. aku macam rasa "Eh,kau ni macam tak suka je aku tanya soalan?". Terasa la,bila aku call..kau tak nak cakap..kau suruh orang lain jawabkan?




Fine,aku pun tak kisah dah. Malas nak fikir. Allah nak uji aku. Aku terima je. Aku tahu kadang-kadang aku ada kelemahan. Selagi aku bernafas di atas muka bumi ini,aku akan buat yang terbaik untuk mak dan abah. Amin.

No comments: