Sunday, December 23, 2012

Study week makes me weak.


Assalammualaikum makhluk sekian alam.


Start esok aku akan start study week dimana aku kena hadap buku 24hours non stop. I wish i could laa. Sebab semalam aje, kami dah melepak. Act, aku tak nak ikut sebab aku rasa macam buang masa TETAPI disebabkan semalam tak jumpa nasi terpaksa aku ikut semalam. Aku tak ready untuk ikut g keluar jalan-jalan dengan roommates. Aku tahu balik mesti lambat punyalah. Bagi aku macam takde function keluar, sebab dapat pergi makan je.


Balik pun dah lambat, aku mengeluh penat dalam kereta. Rasa macam menyesal ikut. Hihi. Nasib baik GIANT dah tutup semalam. Kalau tak kopak duit aku yee. Bila makan kat kedai kopitiam,mahal gila nasi dia. Aku order nasi goreng ayam kunyit RM 6.80. Perghh !! Makan satu hari aku boleh makan dua kali. Tapi nak buat macam mana, dalam kereta masing-masing dah mengadu lapar. 




dari kiri : Piqa, Aina ,Emy & aku (tudung aku tak semenggah !)


Dan hingga sekarang aku tak tahu nak buat apa? Buka buku Calculus,buat latihan sikit dah menguap-guap. Buka Introduction to Multimedia, membaca pula. Mengantuk pula dah. Padahal nak exam hujung bulan ni. Hahaha. Kadang-kadang sifat malas tu boleh menguasai diri aku sendiri. Aku tengok katil, terliur nak tidur. Astafirullahalazimm..teruknya aku ni. Mak pesan "duduk sana study". Aku gelak je bila mak cakap macam tu. Apehal kau gelak mira? Takde kesedaran langsung aku ni. Hantuk dahi kat dinding.


Mana azam kau awal sem hari tu, nak pointer lebih bagus dari sem lepas. Walaupun aku agak kecewa sikit tapi aku nak cuba kali ni pula. Allah maha adil. Aku perlu berusaha lebih sikit. Aku tahu aku lemah, aku nak berjaya demi mak dan abah. Itu janji aku.


note : Ya Allah, kau lindungilah diri aku dan orang yg aku sayang. :')

No comments: