Tuesday, March 20, 2012

busy day.

Okay, seriusly semalam memang busy gila. Kena siapkan presentation,slide,menghafal dan macam-macam lah. Memang masa rehat entah ke mana? Habis kelas pukul 4pm,terus aku on laptop setup proposal nak print. Bila dah selesai, malam pula aku duduk sibuk menyiapkan proposal lagi sebab ada group aku lambat attach file kat aku.


Zaman sekarang tak perlu risau kalau tak buat discussion nak bagi soft copy. Dengan adanya Facebook. Segalanya selesai. Bila dah settle proposal, aku baru teringat waktu makan. Aku tak sempat nak order makanan. Dengan niat murni, text classmate aku minta tolong. Mula-mula dia tak dapat tolong juga. Hihi. Tak lama kemudian,boleh pula orderkan.


Bila dah selesai kerja aku kat bilik,barulah aku dapat nak turun pergi ambil makanan aku tu. Lepas tu,barulah dok sibuk-sibuk menghafal. Last-last aku tidur pukul 1.00am. Tetiba aku terjaga dari tidur pukul 3.00am. AKU DENGAN BAGUSNYA AMBIL TUALA,PERGI MANDI. Dalam kepala otak aku tak set apa pun. Mamai tak pun. Balik dari mandi,aku lihat jam. Rupanya baru pukul 3.30am ! Damnn !! Awalnya aku...


Inilah gara-gara tak cukup rehat. Aku rasa nak gelak je masa tu. Tapi roommate aku tidur lagi. Aku rasa hairan kenapa aku boleh bangun awal camtu. Hihihi. Aku kelas pukul 10am. Dah target nak bangun awal nak hafal lagi. Tapi sayang lagi awal aku bangun. Biasalah bila otak dah set nak buat sesuatu sangat penting, sampai terlebih aktif.


Bila aku cerita kat Mak call lepas magrib tadi. Mak gelak kuat. Siap boleh cakap "nasib baik kau tak jumpa orang lain". Aku jerit marah. Hahaha. Tapi apakan daya aku memang bangun awal gila pagi tadi. Bila kali kedua bangun pukul 7.00am. Badan aku rasa sakit-sakit,kepala sakit sikit. Hmm..tak cukup rest okay?


So hari ini,aku rasa ringan beban aku sebab dah settle bab Presentation. Alhamdulillah..group aku last present. Aku jadi nervous sebab aku LAST PERSON. Kawan aku cakap suara aku macam orang nak menangis je. Hahaha. Aku pun tak tahu kenapa boleh jadi camtu. Gugup seketika.



nota jiwa : tak sabar nak balik Melaka.






No comments: