Wednesday, March 28, 2012

Wednesday

muka gembira kelas habis awal.


Hari ini ibarat aku takde kelas je. Kelas pagi 2kelas dibatalkan. Penat je aku bangun awal. Haish ! Dah sampai Lab,tetiba pembantu makmal cakap "kelas takde". Nak balik bilik dah confirm malas sebab kolej aku jauh menggila ! So better I stay up until 10am.


Kelas pukul 10am pula,lecture datang ambil attendance je. Lepas tu,boleh balik dah. Seriously? Aku macam tak percaya je. Untunglah siapa ada kat bilik membuta lagi. Aku je tak tidur. Hihi. Tidur aku cukup malam tadi,takde penat mana pun.


Hari ini aku bersyukur sangat sebab dapat beli makanan tengahari awal,so lauk pun tengah banyak lagi masa tu. Selalunya aku beli lambat pukul 12pm ke atas sebab ada kelas. Terpaksa extend beli makanan. Aku suka makan lauk ayam goreng. Feveret aku ! Aku suka beli ayam goreng yang besar,sebab berbaloi dengan RM3.50 sehari aku belanja. :D


Okay lagi 2 hari je lagi,lepas tu boleh balik Melaka. Homesick wehh!!. Aku rasa macam malas je nak lakukan aktiviti aku kt sini. Nak terjun balik Melaka terus boleh? Haha. Tak sabar rasaya. Allah saja yang mengerti betapa rindunya aku kat Nenek tercinta + family.


Apa yang aku alami sepanjang bulan ni,ada kalanya membuat aku rasa sakit. Tapi aku mampu berdoa supaya Allah kuatkan hati aku untuk hadapi dugaan hidup ini. Kadang-kadang aku rasa macam give up la juga tapi aku fikir mak & abah. Aku ketepikan "give up".


nota jiwa : cepatlah Jumaat !!

No comments: