Saturday, March 17, 2012

Everything is running "very" well.

Saya makin sihat


minggu ini,tersangat la busy. Sebab kena siapkan assignment last minute. Ini tindakan tak patut dicontohi. Lagipun, aku tak sangka kena present OS minggu depan. Memang tidaklah depa nak ready awal-awal. Takut lah juga nak present depan classmates yang handsome & pretty + awesome.


Aku akan menjadi kaku berdiri depan nanti. Confirm ! Tapi sejak pagi tadi, aku telah hempas pulas cari bahan untuk proposal hingga ke malam aku sambung. Agak kepenatan. Tapi berbaloi dengan cuti mid sem aku hujung bulan ini. Balik Melaka.


Rasanya dah sebulan, aku tak balik. Rindunya kat family. Lagipun,tengok kawan-kawan aku ada yang family datang. Aku rasa jealous okay? Tapi yang bestnya dapat makan bersama dengan family kawan aku. Terubatlah rindu aku pada family aku.


Lagi nak cuti,lagi banyak assignment,kuiz dan test datang menjelma. Haish,apa boleh buat. Student lah katakan? Alhamdulillah, aku dah jawab test Fundamental. Walaupun aku rasa takut nak jawab tapi aku dah cuba yang terbaik. Semoga dapat result yang memuaskan. Amin.


nota jiwa : meja aku dah bersepah balik.






No comments: