Tuesday, October 16, 2012

I'm afraid.


Assalammualaikum peeps..

Semalam hari yang penuh pancaroba & kecewa. Pagi semalam,aku dah selamat jalani Test speaking. Dan aku dengan secara tak sangka boleh dapat group Cina & India. Of courselah mereka lagi hebat dalam English. Aku ni macam manusia tak bernyawa je semalam. Seriusly aku rasa down jee dapat group dengan dorang.

Mungkin silap aku tak faham point yang aku dapat tu. Dah tu nak elaborate pun susah dalam masa 2minit aku kena cakap? Apa aku nak buat? Nak pula aku Candidate A,dimana aku kena start conversation masa tu untuk Task A. Memang hancurlah. 

Conclusion is aku rasa menyesal tak belajar betul-betul bahasa Inggeris dulu. Aku ingatkan tak penting tapi penting buat masa sekarang. Apa aku perlu buat? Aku harus lupakan hari semalam,dan teruskan semangat untuk hari akan datang dan seterusnya.

Tapi masa balik semalam,dua orang Cina tu wish goodluck kat aku. Walaupun ada diantara mereka ada tolong aku. Aku bersyukur. Mereka hebat. Aku masih boleh bercakap dengan dorang walaupun dalam hati ni penuh perasaan kecewa. Takpelah,belajar dari kesilapan.

p/s: Past is past.

No comments: