Sunday, October 28, 2012

Cuti lima hari je.


Assalammualaikum peeps..

Petang tadi aku dah selamat sampai Pahang yang tercinta. Naik bas kali ni macam errr?? Geram pula aku. Dahlah aku LAST PERSON yang naik bas,then dapat seat sebelah lelaki. Aduhh,lemah semua otot-otot aku. Aku terpaksa membataskan diri untuk bergerak & tidur. Lelaki yang duduk sebelah aku sombong semacam ,aku pun takde niat pun nak tegur. Hahaha.

Aku rasa bosan gila duduk dalam bas tadi,cuti raya haji kan? Ramai pula yang balik. Penuh gila bas aku tadi. Allah je tahu macam mana perasaan orang yang tak dapat seat. Aku simpati tengok budak tu tadi. Kesian kau dik. -_-?

Tak pernah dalam hidup aku naik bas dapat seat dengan lelaki. Selalunya kalau aku naik dulu,aku kalau boleh tak nak lelaki duduk sebelah aku. Yela,kadang-kadang lelaki ni ambil kesempatan. Pura-pura letakkan kepala dia la konon atas bahu perempuan? Pura-pura barang jatuh la macam-macam. Dah biasalah trick lelaki tu. Hohoho.

Seat aku paling belakang dan aku rasa macam tak selesa. Huh,nak buat macam mana? Terpaksa akur. Nasib baik abah cepat hantar aku,bas tu pun dah nak gerak. Aku lambat datang sebab sebelum tu abah ajak singgah Tesco. Kalau tidak,menangis aku tak balik tadi woiii !!

Cukup pasal bas,aku stress pula fikirkan balik. Cuti aku lima hari je. Aku spent masa dengan family kat rumah. Aku dapat pegang kereta selalu. Setiap petang selalu keluar rumah jalan-jalan dengan adik aku. Boring duduk rumah,bawa le kereta pergi jalan-jalan. 

Akan datang cuti midsem pula. Aku cuti seminggu. Aku plan dengan nenek nak pergi Batu Pahat jenguk Along aku. Harap-harap daddy cool bagi pergi. Hewhewhew. Nak bawa kereta jalan jauh,macam iye iye je dapat? Haha. Hopefullylah. 2minggu akan datang ni aku akan busy dengan test,MUET,quiz & HOT. Phewww,seronok gila. Nak termuntah aku baca nota. Takpe,aku gagahkan diri aku ni juga. demi masa depan. :)

p/s : semoga Allah ampuni dosa orang yang aku sayang. :')

No comments: