Saturday, October 6, 2012

The tough day.


Assalammualaikum peeps..

Pagi tadi aku telah selamat mengikuti sesi 10 jam kelas MUET (Speaking & Listening). Erghh..sangat penat sebab rasa macam half day je aku belajar. Tepuu otak. But nasib baik lecture yang ajar buat aktiviti yang tak membosankan kami. 

Aku rasa nak pengsan je hari ni punya kelas. Seriusly,tersengguk-sengguk kepala aku menahan mengantuk sesi petang tadi. Aku rasa nak je hantuk kepala ke dinding. Hahaha. Tapi masa kelas habis petang tadi,aku dengan selamba je ambil 1 pack besar gula-gula bawa balik. Haha. 

Aku dah geram sangat. Lagipun Miss bagi ambil gula-gula tu. Then aku ambil jela kan? Tak susah iye dok? Orang lain berpusu-pusu keluar nak balik. Hehe. Gula-gula tu banyak la juga..boleh buat sebulan punya stok. Haha. Sorry Miss,saya ambil semua. Tehee..

Sampai bilik,aku rasa stress betul hari ni. Haish ! Alhamdulillah...rezeki makan malam nasi bujang. Aku sempat order sebelum pergi kelas petang tadi. Makan dengan teman bilik. Depa semua makan nasi bujang juga. Haha. 

Tadi aku online,tetiba adik bongsu aku hantar chat. Then inilah hasilnya !

*dia rindu aku. Hah,tetiba je dia tu. Aku ingatkan dia main-main.


p/s: I need to delete all about you from my memory. Past is past. I don't need you anymore. I'm hurt.

No comments: