Wednesday, November 20, 2013

Sikap manusia.

Assalammualaikum.

Sekarang aku dah jarang update sebab aku busy dengan praktikal. Dulu aku pernah terdetik dalam hati "Nak deactive blog ni boleh tak?" 


Tapi sayang,aku buat blog sejak zaman sekolah lagi. Kalau nak bandingkan penulisan aku zaman sekolah dulu memang tak semenggah la. Ada beso ada kecik tulisan aku taip. Malu -_-. erk?


Blog ni dah macam diari aku dah. Memang payahlah kalau setiap perkara yg aku lalui hari-hari nak ingat dalam otak ni. So dengan adanya blog sekurang-kurangnya tercatat la sikit kenangan aku tu. 


Dulu buat blog ni sekadar suka-suka je. Takde niat nak jadi famous macam artis or blogger etc. Aku tak hebohkan pada orang lain pasal blog aku. Aku silent blogger maybe? 


Maaf kepada orang yang tak suka baca blog aku. Aku tak mengharapkan apa-apa, aktif blog sekadar suka-suka dan mengisi masa lapang. Terima kasih kepada yang tinggalkan komen. Aku insan yang lemah dalam kehidupan dan masih belajar utk mengerti. Minta maaf sekali lagi andai penulisan aku kurang disenangi. Aku sekadar berkongsi apa yg aku lalui kehidupan harianku.


p/s : Semoga Allah swt memberkati pembaca sekalian.

No comments: