Saturday, January 22, 2011

aku tak boleh jadi macam kau.



Dari hati turun ke blog : Ya Allah..kenapa aku diduga sedemikian rupa. Aku menangis dalam hati. Aku mengeluh dalam hati. Aku menjerit dalam hati. Aku sabar jee...


Hari niw lepas dak Mok balik. Aku lagi penat. Sebab kerja dia aku kena cover. Aku dah lah tak suka buat air takut tak sedap je. Tapi akhirnya,aku berani buat. *cehh...dah leh kawen.??. HAHA!. Lagi satu,time aku tengah membasuh lah.. "mira..ayam penyet makan satu!!!" Aduh..aku tak tentu arah pergi buat. Tapi nasib baik lah ada makcik tu tolong. Ringan sikit kerja aku.


Dan lagi,bila ada kedai lain minta order makanan dan kena hantar kat kedai dia. Aku paling tak suka! Dak Mok lak tak de tadi. Selalunya dia yang hantar bukan aku. Bila sampai kedai emas ini. Aku rasa gugup semacam. Sebab adik tokey kedai tu,Mok berkenan nk usha. Aku tak selesa bila kena berlakon baik. HAHA. Aku terpancul je depan pintu kedai tu,aku senyum then berjalan ke arah 2 orang ini. Aku ingatkan dorang nak sambut dulang aku tatang ini tapi HAMPEH, tak rupanya. Aku kena hantar depan muka dorang. *dalam hati aku,"terbakar betul!".
Pusing badan dan terus bla. Aku tak nak taste market kat situ. HAHA.


Senang cerita,kerja kat kedai makan. Memang menguji stamina. Kaki aku paling lenguh. Rasa dah longgar dah skru kaki aku ha. Tapi demi kerja,aku gagahkan jua. Then,kena tahan telinga,banyak bersabar n else. Sebab kebanyakan pekerja kat situ orang tua2. Hanya ada dua orang anak dara. HAHA. So kalau sorang kena tegur tentang tatacara sekor tu pown kena la. Nasib kami anak dara lah katakan.


Yeay,petang tadi masa aku balik dapat kiriman pos laju2 dari girlsloveshop. Aku beli shawl hitam . Berkenan dek mata memandang dalam hati teringin nak beli satu. Akhirnya,dah dapat dah.!!. Nasib baik tak perlukan sign aku kew? Sebab aku tiada di rumah. NAsib baik lah aku ingat cakap kat nenek pasal bende tu. HAHA. Aku tahu,mesti ada yang jeles aku beli shawl lagi. Orang dalam rumah aku juga. HAHAHA. *gelak ala2 setan!


mood : Aku suka bila orang berbudi bahasa dengan aku,aku suka nak bagi layanan yang baik terhadap mereka. Bagi mereka yang berlagak sombong. Pandang macam tak puas,better pergi cuci muka. Aku tak suka orang camtu. Or cari kedai lain je senang. Ingat order kau je kew? Orang lain ada gak,banyakkan bersabar laa.. Muka cantik tapi hati macam HAMPEH!

kenapa perempuan macam itu rupa peel?



No comments: