Friday, January 21, 2011

penat+malu+geram.



Yeah,pagi tadi rasminya aku telah start kerja. Pergh..sangat2 penat niw. Tapi aku masih mampu meng-update sebab ada tragedi malang berlaku pada aku. *sedih poyo.. HAHA....
Aku rasa nak tercabut je kaki aku berjalan ke hulu ke hilir. Nak patah pinggang aku niw der.. Sabar jela. demi duit belanja aku. *HAHA..


Masa aku ngah syok2 basuh dulang. tetiba ada 3 orang abang niw. Aku pandang sekali imbas je. Tetiba aku nampak salah sorang abang niw memegang CAMERA DSLR. *poyo..abang wait laa..nk usha boleh..??.. HAHA. Tapi aku abaikan kerana busy membasuh pinggan mangkuk. Tetiba aku rasa abang tuh angkat camera dia. Aku dapat agak dia ambil gambar.


Keraguan mula timbul. Dia ambil gambar aku kew gambar kucing kat kaki aku niw..??.. Pelik + geram. Bila aku mendongakkan muka,aku tengok abang tuh memegang camera dan melihat sesuatu dalam camera dia dan memulakan langkah nk bla.. *haish..abang tuh..!!.. Aku rasa nak je kejar. Kenapalah tak cakap awal2??? Cakap lah dengan aku kew..??.. Boleh aku pose kew..??.. HAHA. Sorry tipu je. Aku tak suka gambar aku diambil.


Tapi abang tadi,tanpa tegur aku curi ambil gambar aku. Geram giler!!! Aku rasa nak kejar terajang dia je taw..!.. Tapi dia dah bla.. Sebab apa aku marah,sebab aku rasa memang dia ambil gambar aku. Tak logik nak ambil gambar kucing yang buruk tuh. Kucing jalanan la.. Harap2 abang tuh tak menyalahgunakan gambar aku. Aku tak kisah pown. Sebab tak mati pown aku orang ambil gambar aku act an? HEHE.


Tak pelah abang. Kalau aku jumpa kau bang,bawak camera NIKON.. Aku cekik kau hidup2 bang! Aku benci kau bang! *HAHA. Aku tak kenal itu abang pown. Abang photographer lah. Ansem? Ntalah... "abang nak usha DSLR bang leh tak??.." HAHA. *gelak miang giler.. Im not sewel lagi.


No comments: