Thursday, January 20, 2011

Work to do.

Selamat malam.
Ades..tetiba aku rasa kemalasan makin melanda2..sebab esok aku akan start kerja. Alangkah pemalasnya aku. Janji dengan nenek petang tadi nak jolok mangga tapi sayang i mengbongkang sampai eh sebelum magrib sempat kejar asar tadi. Dasat2. *anak dara zaman moden.


Btw,aku terfikir esok start kerja then aku still mengalami simptom2 sakit perut + kena buang air besar bila dah time! Dah nak dekat seminggu kot aku mengalami. Aku malas nk pergi klinik sebab kopak duit mak aku. Haritu je adik2 aku sakit,demam2 dah kopak sana sini. Belum rompak bank je. HAHA. Harap2 lah perut ini tak buat pasal esok. Kena bawak sepair-part minyak angin yang POWER !! punya..!! Karang buat kerja sikit,asyik nak masuk toilet je. Malu aku nanti.


Oh ye,adik bongsu aku yang debab tu sakit pening2. Balik dari mengaji terus tidur. Oh teringat gurau senda dengan dia petang tadi "bye bye kus kus!!". Terjerit dia mengejek aku semasa nak pergi sekolah petang. Nama baru saya "kus kus" Pakcik aku menamakan sebab..???????... Adik ak tuh,memang suka gurau dengan aku. Bila dia jatuh sakit,senyap pulak rumah aku.


layannn SAKA JENTAYU ...!!...

No comments: