Sunday, January 23, 2011

Tekanan diri.

Tadi aku pergi lah MITC. Dalam mood malas pergi juga. Ingatkan tak ramai. Ya Allah,ramai YA RABBI..rasa nak pengsan. Budak2 sekolah ramai giler. Aku bengang. Laluan ke booth2 semakin sesak. Kena main kasar2. HAHA. Last,along ajak balik je. Aku pown dalam mood malas nak jalan lama2. Penat bekerja tak hilang. Maybe lepas niw aku jarang contact orang. Aku akan menyepi menghilangkan diri.


Aku dah mula busan dengan FACEBOOK dan BLOG. Boleh aku delete? Nanti takut aku tak ada kawan. Ada kawan macam tak ada je.


actually,aku dah tiada idea nak update blog. Aku rasa macam membusankan je blog ini. Aku tak ada masa nak buat blogwalking dah. InsyaAllah kalau aku ada masa aku jenguk2 lah blog orang,tak de lah aku kejam tak nak jengah blog orang lain. Budi bahasa budaya kita.

No comments: