Friday, November 9, 2012

Finally........


Assalammualaikum peeps..

Finally aku dapat nafas legaaa sebab segala interrupt aku dua minggu berturut-turut selesai. Mission accomplished !! Yeahh !!. Maklum la nak cuti mid sem ni,macam-macam test,kuiz,HOT bertubi-tubi datang. Hanya Allah je tahu betapa kuatnya hati aku tahan ni semua. Allah yang beri aku kekuatan untuk tabah teruskan perjuangan.

Yeess,Sir aku cakap "biasalah student life" macam inilah. Tapi seriusly,sem kali ni aku rasa tough sangat berbanding sem lepas. Sem ni paling mencabar, sem ni membuat aku geram, frust tension and macam-macam la. Semuanya Allah yang tentukan. Allah uji aku supaya jadi kuat. Alhamdulillah.

Nak katakan aku nak naik muak baca nota je semata-mata midterm test. Aku sanggup tahan mata tak tidur,aku sanggup extend masa siapkan kerja study. Ya Allah betapa nikmatnya hidup sebagai student ni. Aku tahu bahawa bila aku sudah tinggalkan kehidupan ini,aku akan merindui segala-galanya. 

Aku rasa tiada apa yang lebih berharga dari meluangkan masa bersama nota tersayang. Habis sem nanti,aku dah campak nota tu ke tepikan? Hahaha. So baik aku hargai nota itu sekarang. Every single words is very important babeh !!. Btw, so far masa jawab test hari tu, hmm susah lah juga. Tak sangka soalan dia susah? Takkan lecture nak bagi soalan senangkan? Haha. Ingat nak markah free je eh?!

Sepanjang minggu busy, aku ditambah busykan dengan proposal kena submit hujung minggu. Aku macam "errrr?!!!". Sakit hati pun ada kadang-kadang tapi apakan daya? Aku mampu senyum menerima tugasan tu. Proposal untuk project Database, System Analysis & design, Introduction to Multimedia & banyak lagi. Pesyhhhh !!

Aku akan balik Melaka pada hari Sabtu nanti,itu pun lepas aku habis MUET. Huh! Penatnya, beginilah nasib aku jadi student second year. Belum degree ni? Wuwuuwww! 



*muka excited. err??maybe?


p/s : Ya Allah tolonglah jauhi aku perasaan itu. -_-

No comments: