Sunday, July 11, 2010

frusted oo..



aku mudah naekk hangen dgn org y buwwt aku hangen..!!..
aku mudah bengang dengan org y buwwt aku bengang..!!..
aku mudah melatah dengan org y buwwt aku melatah..!!..
aku mudah saketkan aty org..
itu la kelemahan aku..org xtw..tp hnya aku j y phm dgn diri aku.

yeah,mgkin Allah nk uji ak skunk..Oke,i xkesa...!...

Aku geram gler r,ngn minah 2 ekor... Dowg bdkk bwu kelas ak..Da 2,da la duk tmpt ak...*geram seyh..!!.. ak pulak ainw lmbt gerak.. Da le kne duk tmpt org len.. Ak xsuke amek tmpt org tp apakan daya..??.. Ak xmmpu nk pindah tmpt len... *hehehe... Sory yer chinese..??..
Ak mg xske lau de org rembat tmpt ak...
~~msuk je klas..ak nk g tmpt ak..ttbe ad org... Time 2 ckgu da stat mgajar,ak pown dduk jela sblah bdk chuby niw.. Ak xtw sp nama dy,skula ne..Y pasti bdkk baru.. dua orgg.. Ble ak dduk sbelah bdkk chuby,ak rse sempit..bkn mksud ak nk hina dy.. Tp cm ak xselesa nk tulis dlm keadaan ak dpt tulis meja setengah j kott.. Hish bengang kot..!!.. Ak pown bla jela duk meja depan y ksong... Dlm aty bentak,ak nk j mrh kowg..tp xsmpi ty.. Lantak la,tape minggu dpn ak dtgg awl..pye..!!..


No comments: