Saturday, October 1, 2011

wordless Saturday.


Cuti hari Sabtu,sekejap je.. Dilimpahi dengan assignments yang menimbun.. Ikut mood aku je kalau nak buat,buat kalau tak..tidak ler aku sentuh hingga hari ini.. Mentang-mentang aku ambil kos Sains Komputer..semuanya kena search itu ini..pinjam buku kat library dan else lah kan?


Dan aku dah lama tak update blog sebab busy. Busy dan busy ! Bila duduk berjauhan dengan keluarga aku rasa pagi aku tak bersarapan,tengah
hari makan sendiri. Kalau dulu ada nenek. Sekarang aku sendiri kena handle. Yeahh...itu namanya berdikari.. Walaupun aku duduk berjauhan..nenek sentiasa ingat kat aku. sweetnya nenek aku ! Apa-apa makanan or benda baru ada kat rumah,nenek confirm ingat kat aku.


Aku rasa bulan ni aku boros belanja. Banyak perb
elanjaan yang memerlukan wang. Tanpa wang tak gerak kerja aku dalam buat assignment. Ptptn pula lambat keluar. Aduss..!!



Bajet gila dapat pakai Apple. Haha. Dalam kelas boleh curi-curi online..sementara tunggu lecture laa katakan?? So untungkan jadi budak Sains Komp. Menghadap PC jela.


nota jiwa : Dia sangat sweet dengan saya. FULLSTOP !

No comments: