Sunday, July 15, 2012

it's Sunday

Alhamdulillah Khamis lepas aku dah selesai menjalani ujian Pra kereta. Huh ! Memang nervous la,sebab atas jalan cikgu duduk sebelah. Nasib baik aku takde mati enjin. Risau juga sebab sebelum turn tu,budak tu mati enjin. Aku pun ada kekurangannya. Sebab aku tersilap masa kat simpang tiga. Hahaha. Aku ni takde hebat bawa kereta.

Lebih kurang seminggu lagi aku akan kena JPJ pula. Huh! Harap-harap aku lulus. Mudah-mudahan dapat orang JPJ yang baik hati. Huh! Tapi masa tu masa bulan puasa. Allah je tahu perasaan aku bila kena PRA hari tu. Aku cuak juga sebab ada juga budak yang tak lepas parking. Alhamdulillah aku lepas. Hewhewhew.

Aku nak selesaikan cepat sebab taknak tangguh-tangguh. Lepas raya aku balik Pahang sudah. Harap-harap semuanya akan selesai sebelum raya.Aminn.

No comments: