Friday, November 8, 2013

Wishlist 2013

Assalammualaikum...

Tetiba tergerak hati ni nak update sikit akibat bosan melampau kat office ni. Aku ada pasang niat nak beli something yang boleh aku guna utk kegunaan harian aku. Well memandangkan handphone yang aku sekarang ni diberi oleh abang aku. Aku rasa nak tukar baru.. Hmmm??

Yela, tengok orang pakai handphone lawa canggih dan bergaya jeles la sikit. Dari dulu aku pakai handphone pemberian dari along. Tak pernahlah aku beli sendiri sebab duit pun takde. 

Dulu aku pakai handphone screen hitam putih, then start sambung belajar kt U pakai handphone colour tapi still handphone murah (masa tu android baru nak glamour). Masa semester 4, along bagi handphone HTC android dia ni. Mula-mula aku tak reti pakai. Tapi bila adik aku ajar nak online guna handphone , aku rasa best pula.

Hinggalah aku ada IG(Instagram). Aku suka sangat view orang punya IG sampai handphone tu hangg. Then terpaksa aku uninstall IG tu. Sekarang aku tak boleh buka IG dah sbb handphone aku tak seronok. Mungkin dah uzur kot. Tunggu masa ganti baru.

So hari tu, tetiba adik aku cakap beli lah IPAD MINI. Berbaloi katanya.

Dan aku pun dah jatuh cinta sama Ipad ni. Serius ! Aku rasa betul juga cakap adik aku. Produk apple ni dah popular dan berkualiti. Apalah salahnya kalau aku guna salah satu produk dia kan? Kalau nak beli iphone memang aku tak mampu la. Maybe yang Ipad ni aku mampu sikit la.

Aku nak beli Ipad mini WI-FI je wehh.. Untuk kegunaan aku nak online saja. Kalau call or mesej guna handphone HTC aku. Bukan nak menunjuk, tapi aku jeles tengok akak aku main game POU pakai tab Samsung dia. Hahaha. MOtiP? *saja gedik.

Wishlist 2013 :
1) Ipad mini
2) Sandal berjenama sikit,utk kegunaan harian aku.


Rasanya tu je kot wishlist aku. Lagipun nak dekat hujung tahun 2013. Lepas tu,2014. Allah sekejapnya masa berlalu. Tak sabar nak habis praktikal sekarang ni. Bulan 9 2014 sambung degree. Ya Allahhurabbi.

P/s: Semoga Allah swt permudahkan urusan aku akan datang

No comments: