Monday, June 8, 2015

Minggu study week

Assalammualaikum


Haaa...sekejap je aku dah nak final tapi itu pun tak sedar diri lagi. Semester ni aku balik Melaka selama 5 hari,kononnya release tension. Duduk kat kolej tak tenang. Banyak benda menyerabutkan aku. Stress mak enon !


Bila balik faham-faham jela memang susah sikit nak study. Banyak kekangan dengan kucing la. Pastu aku ni simpan angan-angan nak masak spagetti carbonara aka kuah putih. sayangnya,orang kat rumah semua suka kuah bolognese (merah) aku. Alahai..sedih


Tapi aku tetap masak dua-dua kuah tu sebab nak rasa kuah putih punya pasal. Nak pula masa tu semua orang ada balik rumah so rasa macam meriah sikit nanti. Haha. Aku rindu nak masak je sebenarnya. 


Part tak boleh blah,abang aku ni jenis sapu je aku masak apa even kurang sedap. Orang lain tak makan,dia boleh makan je. kira jenis bedal jer. Haha. Bila dah masak,semua makan bertambah-tambah. Alhamdulillah. Aku pun tak tahu macam mana boleh reti masak kuah spagetti. 



1st time try buat spagetti Carbonara. aku punya kurang cheese je. Haha. Serius berlemak gila carbonara ni. Adei,sekali je kot aku masak ni.


Bila aku masak,aku rasa seronok sebab tengok semua family aku happy dapat makan masakan aku. Yela kalau nak makan luar, mahal baik masak jer kat rumah. Cumanya part tak best,puasa kali ni aku banyak puasa kat U aku. sob sob sob. Aku ada short sem kat sini. Hmm.


p/s : study time !

No comments: