Wednesday, August 3, 2011

Bilalah aku BOLEH kahwin?


bila aku tengok video FARAH & JOHAN kahwin..aku excited rasa MACAM nak kahwin.



*sangat cute bila dia pakai baju pengantin.



*sangat lawa pelamin mereka. jeles gilerr..!!



Aku memang pernah perasan nak KAHWIN tapi..?? I'm still young wehh... Belajar itu lagi penting dari segala-galanya. Ayat-ayat poyo aku..! Kalau ada jodoh,adalah kahwin. Tengok gambar orang bertunang pun dah rasa macam nak juga. Nafsu ! Subhannallah.. Hehe..


nota jiwa : aku tak faham kenapa mesti aku dapat susah? Kenapa suka menyusahkan aku? Aku ni patung ke? Aku ada perasaan lah wehhh!! sabar..


2 comments:

http://aniesandyou.blogspot.com said...

sabar...setiap org ada jodohnya

Mira_Idora said...

hehehe...
niat nk kahwin jekk...