Monday, May 21, 2012

Alhamdulillah

Alhamdulillah..aku masih hidup hingga ke hari ini. Dan aku bersyukur sebab dapat selesai project final. Sampaikan aku stress gila. Aku rasa aku hampir nak kehilangan semua. Perkara yang telah berlaku sewaktu keadaan makin suntuk, betul - betul mengajar aku erti ketabahan. Walaupun aku pernah berputus asa bila dengar khabar orang marah kat aku. Aku rasa down gila !


Aku tak tahu kenapa seorang kawan aku ini,marah gila kat aku. Lepas je presentatioon Bisnes dia cakap kasar dengan aku. bagi aku tindakan dia tu,melampau sebab aku tak tahu apa-apa pun. Apa salah aku,aku pun tak faham. nak menangis oo ! Sebab masa tu aku sakit kepala, bila  dapat tahu dia marah aku lagi bertambah sakit. Allah saja yang tahu masa tu. Betapa hinanya hamba ini.


Aku tahu masa tu memang aku tertekan. Aku nak call mak,tapi aku tak cukup kredit. Lagipun aku tak nak mak risau. Tetiba malam tu,mak mesej aku. Alangkah terkejutnya! Aku tak tahu mana mak tahu aku stress bagai. Naluri seorang ibu. Aku nak mengadu semua perkara tu,memang tak muat la mesej aku. 


Tapi aku bersyukur ke hadrat ilahi semua masalah aku telah selesai. Minggu ni last kelas,last test,last skillbase. Last for everything ! Then,final mali !. Oh ye,aku rasa macam aku terlampau relaks je? Taklah ,aku busy dengan assignment melimpah ruah. Okbai,masa untuk siap pergi kelas. 

No comments: