Tuesday, June 18, 2013

Alhamdulillah ya Allah

Assalammualaikum..

Alhamdulillah jatuh pada 18.6.2013 aku habis final exam utk last semester. Rasa nak menangis terharu semua adalah ! sebabnya aku tak sangka aku habis Diploma dah ni. Macam pelik je kan? tapi percayalah aku dah habis Diploma babeh !!


Macam mana the starting point masa awal-awal aku datang UMP, hari ni berakhir segala penderitaan, kegembiraan dan macam-macam. Rasa bersyukur kepada Allah swt kerana memberi aku kesempatan untuk berubah menjadi lebih baik. Segala usaha aku adalah untuk masa depan aku kelak.


So lepas ni,aku praktikal pula. So far,dah banyak tempat aku usha. Ada yang dapat ada yang mengecewakan. Bila aku dah dapat, tak sesuai pula dengan bidang aku. Sedih. Semalam last minute,cari tempat praktikal. Risau aku dibuatnya sebab takut tak sempat. Rabu dah nak balik Melaka. Kena settlekan cepat.


Bila dah dapat ni, tempat tu agak jauh dari rumah aku. Tapi nak buat macam mana? Aku kena berkorban demi praktikal utk melengkapkan segulung Diploma aku. Harap-harap tempat tu best dan aku boleh selesakan diri bersama senior-senior. Aku ni beginner je baru. Haha



Ni roommate kesayangan cuma sorg lagi takde. 



p/s : semoga hari esok lebih baik dari hari ni.

No comments: