Monday, December 13, 2010

Hidup macam crazy.


act..bende ini aku nk bagi Ngek..Tp aku sangat kecewa..dengan dea.. Ak xtahu lah nk bagikew x..??.. Dalam hati kata xpayah bagi..myb aku xpatut bagi.. Lupakan dea.. Dea bukan milikaku.. *HAHA..!!..



aku tacing dengan kwn aku sekor..(laki)..*HAHA.. Act,*nada serius..mlm tadi lah aku komen pic dea..then aku text dea..gtw..Saje je gtw..Aku xd niat pape..Btw aku dah lame berkawan dengan dea..since form4..Ttbe dea cakap dea dah delete pic tu..sebab awek dea saket hati dengan aku.. Aku dapat tahu..rase bengang ah..Pehal pulak nk jeles..Aku sebaya je kott..awek dea tu baru form4..Eleh..aku xsuke kott..bile org saket hati dengan aku.. Oke,fine..!!.. Im off.. Aku buad keputusan xnk text pakwe dea tu..walaupown aku kenal kwn aku tu dulu..fikir dah ada awek..Biarlah..Awek dea lagi penting..Takat perasaan aku kecewa niw..xde sape ambil pedulikan..??.. Makwe lagi penting dari kawan yg dah lame kenal kann..???.. Aku sabar beb..aku rase better aku pergi.. Nanti esok papehal..aku pulak dipersalahkan.. Aku pulak jdi orang ketiga..Mmpus aku..!!.. Tu belum kawen lg..setakat kapel..dah jd cmtu.. Lagi1,aku paling palak gila bile awek dea cakap..dulu aku xcntct balak dea..so kenapa sekarang aku cntct balek..??..*heyy..aku punye suke lah jamban..!!..aku dah free..kau ingat budak tu kau punye suami kew..??!!.. Seriusly,aku geram.. Aku kecewa gila..kenapa kawan aku sanggup mempertahankan awek dea..bukan aku niw sebagai kawan.. Okelah,cinta itu buta.. Aku hanya mampu cakap tu jee.. Aku bukan lah nk kutuk makwe deaa..yerla..budak umur setaun jagung lagi..*abaikan..!!.. Heyy..serabut otak aku fikirkan benda tu..Buad hal sendiri jela labu.. Orang pentingkan diri sendiri.. Human always being like that..

*sory,aku xlayak nk nilai orang.

No comments: