Friday, December 10, 2010

Life is nothing.

peegghhh.. busan gila beb..!!... xd bnd nk buadd...busan thap gaban..!!...
lpas niw sume kerja uma ak kne tlog buadd...ak sgt lah pmls..kdg2 mood baek ak buad ler..*haha.. I will miss u buku..!!..


dia niw kuad tido dr pagi ak bgun..smpai skunk dia xbgun2 lg.. Tmpt ak lak dia tido ha..??.. Mgalahkan mnusia lak..??.. Nama dia 'coco aspejo'..Bet
ine mehh.. dia sgt rpt ngn ak..tiap kali ak balek skula..dy akn jemput ak kt pintu pagar...*terharu...tringt t dik.dik..*haha... Lpas niw,coco xyah lah jemput ak ek..??.. Ak da xg skula dah..*haha...



sejuk mata memandang..tapi hati yg terluka sape yg tahu kenn..??.. Aku rindu kt kau dol..tapi kau biarkan aku.. xkesa dah lah..aku da lali sume...Kau mg xsygg kan aku..??..*haha.. wat im mrepek bout ha..??..



baru 1 hari aku merdeka.xd bnd nk buad der.. Abah da mule sindir ak..bgun awal ptot yer buad srapan..??.. Aku nk buad srapan..??...Kirim slam jela..*haha...

No comments: