Friday, April 22, 2011

22.04.2011.


Dulu aku memang tak gemau dengan seorang sahabat aku iaitu seorang lelaki. Tadi boleh pula terjumpa dia. Dia kerja kat kedai topup sebelah kedai aku. Aku ingatkan aku tak kan jumpa dia lagi sampai bila-bila. Aku bukan apa cuma tak suka perangai manusia yang suka berlagak. Ishh..bengang gila..!!!


Hari ini aku dapat roti cheese FREE dari sorang makcik ini. Dia sangat baik dengan aku. Aku suka sangat dengan dia. Aku tahu aku suka gurau-gurau dengan dia. Dia pun jenis layan je.. HAHA.


Kan elok hidup aku bahagia macam aku dapat roti cheese tu.

3 comments:

aiE said...

aku tak kerja kat kedai top up tu la. aku cuma beli top up kat situ.

akutetapaku.com said...

singgah bc n3 d sini...

singgah2 la disini

http://akutetapaku85.blogspot.com/

Mira_Idora said...

aku xkata kau la.