Wednesday, April 20, 2011

Bila hidup ber-boy pren !!!


Masa kat kedai tadi. Aku ternampak sepasangan burung merpati datang lepak kat kedai aku. Aku tidak perasan si perempuan,tengok si lelaki boleh tahan handsome kot? Bila aku tengok si perempuan rupa2nya aku kenal sangat si perempuan tu. Semalam dia ada datang lepak kat kedai aku. Tapi aku tak berapa tegur sebab aku tak kenal. Kawan aku je kenal.


Semalam dia datang pakai tudung. So hari ini datang bawa boypren TAK PAKAI tudung pulak? Aku hairan dan bingung. Well,memang gitu trend zaman sekarang. Perempuan tu? aku tak fahamlah kenapa dia sanggup buka tudung bila keluar dengan boypren. Yer,maybe dia rasa dia lawa bila TAK PAKAI tudung. Agaknya!


Lagi satu,aku hairanlah kenapa perempuan suka sangat tolong boy pren dia. Sampaikan sanggup tebal muka untuk minta pertolongan orang lain. Peh-liss lahh !!! Aduh,malas aku nak cerita. Tapi minta tolong tu bukan 20 ke 30ringgit tapi ratus der. Balak anda tak ada duit ke? Ini kawan aku yang kena ada budak perempuan minta tolong dia sebab boy pren budak perempuan tu laa..


Inilah padahnya kalau hidup BER-boy pren. Buat masa sekarang bak kata kawan aku laa,'buat stok suka2 je'. Jahat ? Kawan aku cakap. HAHA. Ok,full stop !

No comments: