Tuesday, May 10, 2011

Im not perfect like you.


Kalau aku tak suka seseorang.
Aku memang tak suka berkawan dengan orang macam tu.
Bagi aku,aku dah mula rasa benci dan meluat dengan perangai orang macam tu.


Kalau orang yang pernah hina aku.
Aku tak dendam tapi hati aku sakit bila tengok muka orang macam tu.
Aku tak nak hadap muka orang macam tu.
Bukan niat aku nak kurang ajar,tapi apabila maruah aku dicabar.
Tiada kata maaf untukmu.


Aku sedih sikit sejak akhir-akhir ini. Tapi aku pendamkan jela. Allah lebih mengerti apa aku alami. Aku tahu setiap manusia tak lari dari buat kesilapan. Tak semua manusia sempurna. Setiap orang ada perangai masing-masing. Termasuk aku. full stop !


mood : aku kecewa kenapa tak jumpa kawan lagi ni.?? *UMP.

2 comments:

HaNa HoNeY said...

sbr jerla dear
^_^

Mira_Idora said...

haha...
chill sudah kan?