Tuesday, May 3, 2011

Gabra

Aku rasa bersyukur sebab aku dah lulus ujian JPJ motor. So lepas ini tak payah aku nak hadapkan muka kat DE lagi. HAHA. Aku pown gembira sebab dapat kenal dengan beberapa orang kawan. Ini semua kerana aku sudah belajar untuk senyum depan orang. Sebab aku ini kerek giler ah! Siapa tengok aku mesti kata aku sombong. Perkara biasa je dari dulu lagi orang kata aku begitu.


Kadang-kadang kita kena belajar bersabar untuk dapatkan sesuatu. Aku kesian tengok budak depan aku tadi. Dia jatuh masa kat titian tadi. Lepas dia jatuh,kaki aku dah mengigil tahap gaban. Sampaikan aku terasa gigilnya. Tapi aku buat muka cool aje,selawat banyak2. Bila dah pass titi,tersenyum lebar aku.


nota jiwa : aku sangat letih. Kena sound dengan tukang masak. Bengang giler aku. Sabo jela kan?.

No comments: