Friday, September 28, 2012

I'm so tired.


Assalammualaikum..

Hari Jumaat hari yang penat sebab sepatutnya aku just ada dua kelas je tapi hari ni ada tiga kelas. Kelas BI ialah kelas ganti. Sedih ! Aku rasa minggu ni paling terseksa hidup aku. Nak pula hari Selasa jadual paling padat !!. Letih woo. Nak tercabut kaki ni turun naik tangga tingkat 3. 

Hari ni nasib baik kelas habis awal. Lecture nak mengajar pun fikir sepulo kali ! Muka student dah letih lesu nak tidur. Yela,kelas petang-petang memang hampeh lah aku nak focuskan? Tetiba petang tadi kelas aku kena menghadiri sesi ambil gambar. Aku mula-mula tak nak pergi sebab penat sangat. Tak terdaya aku nak melangkah pegi blok W tu wehh !!. Jauh gila. Tapi budak perempuan kelas aku semua pergi kecuali sorang.

Aku terpaksa akur pergi jela kan?. Tapi most of the boys tak bagi commitment sepenuhnya. Aku naik bengang la juga. Tapi malas nak fikirkan hal those guys yang annoyed. Bila ambil gambar rasa seronok sebab that moments I was like feel happy. Look at my friends wearing their jacket and said "macam besau je baju ni". I know that was my last time with them in this third semester in my whole life. Cepatnya masa berlalu. Sem 4..., sem 5 and I'm grad. Hee... :D


*gambar ini diambil oleh Pirasannah. Kesian dia takde gambar dengan kami. 


Sebenarnya aku banyak benda nak cerita tapi sayang..masa aku nak berblogging Google kat sini tak boleh buka atas sebab-sebab tertentu. Satu kampus tak boleh buka Google,Youtube,Blogger blablabla.. So sekarang aku dah lupa nak update apa hari tu? I'm so sorry because getting forgetful person. Takde RAM nak upgradekan kau Brain. Hahaha.

p/s : otak mula penat berfikir. 

No comments: